אישור הסדר פשרה בתביעה ייצוגית שהוגשה באמצעות משרדנו נגד חברת התעופה Austrian Airlines, במסגרתו משולם לציבור סכום גדול יותר (ביורו) מסכום ההחזר המגיע לקבוצה בגין ביטולי כרטיסי טיסה באינטרנט המזכים בהחזר לפי חוק הגנת הצרכן

ב-2.9.2022 ביהמ"ש המחוזי מרכז אישר כייצוגית תובענה שהוגשה באמצעות משרדנו נגד חברת התעופה אוסטריאן איירליינס (Austrian Airlines), בגין גביית דמי ביטול גבוהים מהמותר עפ"י דין בביטול כרטיסי טיסה שנרכשו באינטרנט, ובגין הפרת חובת הגילוי לצרכנים על זכויותיהם בביטול כזה. בהחלטה קביעות חשובות, במסגרתן ביהמ"ש קיבל את טענת המבקש שרכישת כרטיס טיסה באתר האינטרנט של אוסטריאן היא עסקה מרחוק שחלים עליה דיני הגנת הצרכן. בעקבות מו"מ שנוהל לאחר אישור התביעה כייצוגית, הצדדים הגיעו להסדר פשרה שאושר בפס"ד מ-7.8.2025, במסגרתו עפ"י חישוב של מומחה חיצוני בלתי תלוי, משולם לציבור סכום גדול יותר (ביורו) מסכום ההחזר המגיע לקבוצה בגין ביטולי כרטיסי טיסה באינטרנט המזכים בהחזר לפי חוק הגנת הצרכן.